باقری از کشف بیش از ۵۰ تن چوب قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان کردکوی خبر داد.

کشف بیش از ۵۰ تن چوب قاچاق در کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سرهنگ «امیر باقری» صبح امروز(چهارشنبه ۱۴ آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یکی از نهادهایی بود که در برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا نقش اساسی داشت.

 

فرمانده انتظامی کردکوی ادامه داد: در حوزه نظم و امنیت خط قرمز ما برخورد با اراذل و اوباش است و از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه امنیتی و برخورد با اراذل و اوباش ۸۹ نفر در کردکودی بازداشت شدند.

 

وی با بیان اینکه خط قرمز ما برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با هنجارشکنانی است که امنیت مردم را خدشه دار می کنند، افزود: خوشبختانه رصدها به خوبی در حال انجام است و افرادی که مرتکب جرایم امنیتی می شوند به راحتی و به صورت ویژه در تیررس ما قرار دارند.

 

باقری از دستگیری ۲۷۹ سارق از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان کردکوی خبر داد و یادآور شد: در کنار اقدامات نیروی انتظامی، ضروری است مردم نیز در مراقبت و محافظت از اموال خود دقت بیشتری کنند.

 

فرمانده انتظامی کردکوی تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد تجهیزات و ادوات گران قیمت خود را در باغات رها می کنند و در کنار آن حفاظت از باغات نیز به خوبی توسط باغداران انجام نمی شود و همین مسئله موجب افزایش سرقت در باغات شده است.

 

وی از کشف بیش از ۵۰ تن چوب قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در کردکوی خبر داد و ابراز داشت: طبق بررسی های انجام شده مقرر شد با همکاری بسیج و مردم طرح های ایست و بازرسی به صورت مقطعی و دائمی برای جلوگیری از قاچاق چوب در نقاط قرمز شهرستان کردکوی اجرا شود.

 

باقری ابراز داشت: ناجا نمی تواند به تنهایی امنیت را در جامعه برقرار کند و نیاز است تمامی دستگاه های اجرایی نیز پای کار بیایند و آگاه سازی مردم در دستور کار قرار گیرد.

 

فرمانده انتظامی کردکوی با بیان اینکه تمامی سارقان دستگیر شده در سطح شهرستان کردکوی به مواد مخدر صنعتی یا سنتی اعتیاد داشتند، ابراز داشت: درصدد هستیم از ظرفیت خیران و بزرگان شهر در مجمع خیرین امنیت ساز استفاده کنیم تا در آگاه سازی مردم و پیشگیری از جرایم موفق تر باشیم.

 

وی با بیان اینکه تعامل آحاد مردم با نیروی انتظامی در کاهش جرایم کارساز خواهد بود، خاطرنشان کرد: هدف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت، تعامل سازنده با تمامی دستگاه های اجرایی و تکریم ارباب رجوع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار