شاگردان یحیی گل‌محمدی این روزها برای تحقق یک رویای بزرگ تلاش می‌کنند؛ قهرمانی آسیا رویای بزرگ سرخ‌هاست که حالا در یکقدمی آن قرار دارند.

برنامه ویژه یحیی برای دو جام تاریخی برای پرسپولیس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، غیبت برخی ستاره‌ها در فینال به دلیل محرومیت یا جدایی گرچه می‌تواند کار را برای پرسپولیس سخت کند اما بازیکنان پرسپولیس در نشان داده‌اند که برای روزهای دشوار آمادگی دارند و این جمله که "پرسپولیس تیم روزهای سخت است"را در دوحه به خوبی نشان دادند و با وجود غیبت برخی نفرات فیکس با هدف قهرمانی در آسیا با تمام وجود به میدان خواهند رفت.

 

 

علاوه بر این بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ دیدار سوپرجام نیز پیش روی پرسپولیس است. سرخ‌ها در ۳ فصل گذشته فاتح سوپرجام بوده‌اند و بدون شک در این بازی نیز برای برد وارد میدان می‌شوند.

 

پرسپولیس می‌خواهد به تاریخ‌سازی ادامه دهد و پس از پوکر قهرمانی لیگ، به دنبال فتح لیگ قهرمانان آسیا و پوکر سوپرجام است. سرخ‌پوشان با شروع لیگ بیستم هم با هدف پنجمین قهرمانی متوالی به مصاف حریفان خواهند رفت و نمی‌خواهند فرصت قهرمانی در جام حذفی را نیز از دست دهند؛ سرخ‌ها اگر در راه دستیابی به این اهداف موفق باشند گام بزرگ‌تری برداشته و بیشتر در تاریخ فوتبال ایران جاودانه می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار