ادعای پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم شبکه یک صدا و سیما : یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد!

سرمربی پرسپولیس لو رفت؟!

به گزارش گلستان۲۴؛ یحیی گل‌محمدی در چند روز اخیر نزدیک‌ترین نامی بود که نزدیک نیمکت باشگاهپرسپولیس شنیده می‌شد.

دقایقی پیش اما پیمان یوسفی در برنامه «ورزش و مردم» شبکه یک صدا و سیما،  حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را تایید کرد.

او گفت:«ما درباره آندره آ استراماچونی هم خبر داده بودیم، حالا هم یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس به توافق رسیده و باید او را سرمربی پرسپولیس بدانیم.»

پیمان یوسفی حتی گفت آندره پانادیچ دستیار پیشین رضا مهاجری و برانکو و بازیکن پیشین هامبورگ که همبازی مهدی مهدوی‌کیا بوده هم جایگزین یحیی گل محمدی در پدیده مشهد است!

پی نوشت : با وجود اعلام پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم شبکه یک صدا و سیما ، البته همچنان فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو دقایقی پیش باز هم ادعای پیشین خود را تکرار کرد و اعلام کرد که یحیی گل محمدی همچنان سرمربی این تیم خواهد بود .

اما پس از آن یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس شاید برای برهم نخوردن شرایط ، در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شایعه انتخاب گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت:اصلا چنین چیزی صحت ندارد و جای تعجب دارد که چرا در یک برنامه زنده تلویزیونی چنین مسئله کذبی مطرح می‌شود.

وی البته اضافه کرده است :گل‌محمدی البته گزینه اصلی ما برای هدایت پرسپولیس است، اما فعلا هیچ قراردادی امضا نشده و همه چیز منوط به رضایت باشگاه پدیده شهرخودرو است. مطمئنا هر اتفاقی رخ دهد ما از طریق سایت رسمی باشگاه آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

با این توضیحات حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت آیا یحیی گل محمدی به عنوان جانشین برانکو معرفی خواهد شد یا خیر ؟!

اختصاصی پارس فوتبال

 

ارسال نظر

آخرین اخبار