به مناسبت هفته وحدت

به مناسبت هفته وحدت ۲۷ مسکن مددجویی با مشارکت خیران گلستانی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان گلستان،فرماندار و بخشدار و امام جمعه شهرستان مراوه تپه افتتاح شد.

افتتاح ۲۷ مسکن مددجویی با مشارکت خیران گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:احداث ۲۷ واحد مسکونی محرومان با مشارکت ۴۰۰ میلیون تومانی خیران گلستانی با حضور مسئولان به صورت متمرکز در روستای اسلام آباد از بخش گلیداغ شهرستان مراوه تپه به بهره برداری رسید.
وی افزود: ۲۷ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان علاوه بر مشارکت خیران، از محل کمک های بلاعوض کمیته امداد و بنیاد مسکن و تسهیلات اعطایی احداث شد.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به ضرورت تامین مسکن خانوارهای نیازمند و محروم عنوان کرد: ایجاد اشتغال و تامین مسکن با توجه به شرایط اقتصادی متاثر از تحریم های ظالمانه علیه کشور، از ماموریت های اصلی این نهاد در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.
بابایی خاطر نشان کرد: ۱۷۵ واحد مسکونی از ۱۵۰۰ واحد تفاهمنامه مسکن محرومان در سال جاری به مددجویان شهرستان مراوه تپه اختصاص یافته است که در حال حاضر  عملیات اجرایی ۱۴۰ واحد آن آغاز شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار