استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه فرهنگ در رشد و توسعه جامعه اظهار کرد: افزایش فضاهای فرهنگی شامل سینماها، سالن های نمایش و تئاتر ، سلامت جامعه را بهبود می بخشد و منافع مردم را در پی دارد.

افزایش فضاهای فرهنگی ، سلامت جامعه را بهبود می بخشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امروز پنج شنبه 15 آبان در دیدار با رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد: فرهنگ یکی از پایه های اساسی توسعه است و برای تقویت فرهنگی استان همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی افزود: علی رغم مشکلات فراوان اقتصادی تقویت برنامه های فرهنگی و توجه به ارتقا زیرساخت های فرهنگی مورد توجه است.

استاندار گلستان یادآور شد: باید تلاش کنیم زمینه ارتقا فضاهای فرهنگی را با همکاری دستگاه های اجرایی فراهم کنیم و توجه داشته باشیم افزایش فضاهای فرهنگی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد.

لازم به ذکر است در این دیدار رئیس حوزه هنری استان گزارشی از اقدامات و برنامه های این نهاد فرهنگی ارائه کرد و افزود: تلاش داریم در آینده نزدیک پردیس سینمایی عصر جدید را به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور با 5 سالن سینمایی افتتاح کنیم.

محمود خواجه نژاد گفت: تاکنون بیش از 16 میلیارد تومان برای مرمت و بازسازی پردیس سینمایی عصر جدید که دارای 5 سالن نمایش 28 نفره تا 280 نفره است، هزینه شد.

لازم به ذکر است 4 سینما در شهرهای گرگان، گنبد کاووس و آزادشهر زیر نظر حوزه هنری هستند و علاوه بر امور نمایشی این نهاد در دیگر زمینه های فرهنگی نظیر انتشار کتاب و هنرهای تجسمی فعالیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار