فرمانده انتظامی گلستان در مراسم آغاز به‌کار پلیس امنیت اقتصادی در استان گفت: پلیس کسانی را که در نظام اقتصادی اخلال ایجاد کنند، شناسایی و قاطعانه با آنان برخورد می‌کند.

آغاز به‌کار پلیس" امنیت اقتصادی" در استان گلستان/ مخلان اقتصادی شناسایی و قاطعانه با آنان برخورد می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سرهنگ سعید دادگر پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان اظهار داشت: پلیس همواره برای تأمین امنیت مردم تلاش می‌کند که این امنیت جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور امروز فضای پیچیده‌ای را سپری می‌کند، گفت: دشمنان به دنبال فشار به ملت ایران هستند و عده‌ای هم در فضای مجازی به دنبال القای یاس و ناامیدی به مردم هستند. هدف آنان کاهش اعتماد عمومی و و در نهایت فروپاشی اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در این شرایط رسالت همه دستگاه‌ها و نهادها از جمله پلیس بسیار سنگین است و باید با عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه پلیس ویترین نظام است، خاطرنشان کرد: پلیس متناسب با شرایط روز تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهد که یکی از نیازهای امروز، ایجاد آرامش اقتصادی بوده که در همین زمینه پلیس امنیت اقتصادی در ناجا ایجاد شده و استان گلستان نیز در این زمینه پیشرو بوده است.

دادگر با بیان اینکه امروز پلیس پاسخگو به پلیس مطالبه‌گر تبدیل شده است، گفت: فعالیت پلیس امنیت اقتصادی کمک زیادی به مقابله با مخلان امنیت اقتصادی، اختلاس گران، قاچاقچیان و غیره خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مقابله با فساد اقتصادی مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: اگر به این فرمایشات عمل شود بسیاری از مشکلات را نخواهیم داشت. ما نیز در پلیس امنیت اقتصادی با تمام قدرت به دنبال شناسایی و برخورد قاطع با زمین خوران، اختلاس گران، قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی هستیم.

در این مراسم سرهنگ عباسعلی پهلوان‌نسب به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار