مدیرستاد اقامه نماز استان گلستان از اعلام فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز باعنوان ، شیوه ها و مهارت های دعوت به نماز در استان خبرداد .

اﻋﻼﻡ فراخوان بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ قاسم محمدی مدیرستاد اقامه نماز استان گفت: شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهد‌های کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت به نماز در فضای مجازی و رسانه اﺯ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ اﺟﻼﺱ اﺳﺖ.

ﻭی اﺩاﻣﻪ ﺩاد: ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات (مدیران و کارکنان)، روش‌ها و مهارت‌های مبلغین و روحانیون در دعوت به نماز ﻧﻴﺰ اﺯ موضوعات اجلاس اﺳﺖ.

مدیرستاد اقامه نماز اﻓﺰﻭﺩ: علاقمندان می‌توانند آثار خود را درقالب آثار ادبی وهنری مانند کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلم نامه، نمایش نامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن گرافی و طرح‌های گرافیگی و همچنین درقالب نرم افزاری و سخت افزاری از قبیل: بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی ارائه ﺩﻫﻨﺪ.

وی اﻓﺰﻭﺩ: ثبت نام و ارسال آثار تا ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۷ از طریق سامانه به نشان www.namaz.ir و www.qunoot.ir یا صندوق پستی: ۱۴۱۷۷۴۳۱۸۱ انجام می‌شود و آثار کتاب و محصولات با حجم بالای ۲۵ مگابایت بعد از اخذ کد ثبت نام از سامانه صرفا ﺑﻪ ﺻﻮرت پستی مورد پذیرش اﺳﺖ.

محمدی ﮔﻔﺖ: به افراد برگزیده فراخوان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و انگشتری متبرک مقام معظم رهبری، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، تفسیر یک جلدی قرآن کریم و کارت هدیه نقدی اهداء وبه ﻫﻤﻪ شرکت کنندگان گواهی حضور در فراخوان اعطاء خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند ﺑﺮای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های تماس: ۸۸۹۹۵۸۸۳ – ۸۸۹۹۵۸۷۸ – ۰۲۱ تماس حاصل ﻛﻨﻨﺪ.

اﻧﺘﻬﺎی ﭘﻴﺎﻡ/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار