برخی از بازیکنان تازه وارد پرسپولیس خواهان دریافت قسط اول قرارداد خود شدند تا آنها نیز به جمع طلبکاران فعلی بازیکنان اضافه شوند.

دردسر جدید پرسپولیس به خاطر بازیکنان جدید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از افکارنیوز، باشگاه پرسپولیس در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی توانست عملکرد خوبی در جذب بازیکن داشته باشد تا این تیم با استفاده از حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر ، احسان پهلوان، علی شجاعی و آرمان رمضانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

پرسپولیس در ادامه محمد شریفی را نیز به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال جذب کرد و با توجه به محرومیت ۶ ماهه آل کثیر از سوی AFC قصد دارد بازیکن دیگری را جایگزین وی کند تا با قدرت بیشتری در رقابت‌های بیستمین دوره لیگ برتر حاضر شود.

سرخپوشان پایتخت در حالی جذب بازیکن خود را ادامه می‌دهند که همچنان برخی از خریدهای قبلی این تیم نظیر حامد لک، احسان پهلوان و محمد شریفی دریافتی از این باشگاه نداشته‌اند و در روزهای گذشته خواهان رسیدگی به وضعیت مالی خود شده‌اند.

 

این بازیکنان در حالی خواهان دریافت قسط اول قراردادهای خود شده‌اند که سایر تازه واردهای پرسپولیس همچون سعید آقایی ۲۰ درصد از قرارداد خود را هنگام عقد قرارداد دریافت کرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس در حالی قصد خرید بازیکن جدید دارد که موجودی حساب این باشگاه کافی نیست و در پرداخت قسط اول قرارداد بازیکنان فعلی خود با مشکل مواجه شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار