تقدیر استاندار گلستان از تلاش نیروهای امدادی برای خاموش‌کردن آتش جنگل توسکستان، توزیع ۲۸ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و برداشت ۲۳ هزار تن سویا از مزارع استان از جمله خبرهای کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

تقدیر از عوامل خاموش‌کردن آتش توسکستان و چند خبر از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، رییس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهادکشاورزی گلستان گفت: امسال سطح قابل برداشت دانه سویا در این استان ۱۰ هزار و ۵۰۰ هکتار است که از این اراضی تاکنون ۲۳ هزار تن محصول برداشت شد.

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از توزیع ۲۸ هزار بسته بهداشتی بین خانوارهای نیازمند استان خبر داد.

**

رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن از دستگیری ۲ شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز هشت قطعه پرنده وحشی از نوع پرلا کرده بودند خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

**

استاندار گلستان ضمن تقدیر از تلاش عوامل دخیل در خاموش کردن آتش سوزی در جنگل توسکستان گفت: منابع طبیعی باید درختان خشکیده که عامل گسترش آتش‌سوزی‌ها در جنگل هستند را از محیط جنگل‌ها خارج کند.

هادی حق شناس در این مراسم بر ایجاد اتاق مدیریت بحران در فرمانداری‌ها تاکید کرد و گفت: فرمانداری‌ها باید نقشه‌هایی از شهر، جنگل‌های اطراف و مسیرهای احتمالی سیلاب در حوزه شهرستان و در مقیاس یک پنجاه هزارم تهیه و نصب کنند.

**

فرماندار رامیان با بیان اینکه در تامین سوخت منطقه زلزله زده این شهرستان مشکلی وجود ندارد، افزود: در سه مرحله ۱۸ هزار لیتر نفت سفید در روستاهای قورچای و ویرو توزیع شد.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: فاز نخست عملیات اجرایی ساماندهی جاده سلامت شهرستان ساحلی بندرترکمن در شمال غربی این استان به پایان رسید.

احمد تجری اظهار داشت: برای اتمام عملیات اجرایی این پروژه ۹ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال در فاز نخست از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌های استانی هزینه شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار