جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امنیت صددرصد در مرز‌های ما حکمفرماست،گفت: موضوعی که بخواهد کوچک‌ترین خللی در مرز‌های ما ایجاد کند، نداریم.

امنیت کامل در مرز‌های ایران حاکم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» امروز در حاشیهٔ افتتاح «پروژه ۴۷ واحدی مسکن سازمانی مهرولایت»، بیان کرد: با کمک خداوند و تلاش و زحمات همه کارکنان نیرو‌های مسلح و هم‌رزمان و هم‌میهنان عزیز ما که در شهر‌های مزری مستقرند و عزیزانی که در بحث امنیت مرز فعال‌اند و به ویژه رهبری فرمانده معظم کل قوا مشکل خاصی در مرز‌های کشور نداریم.

وی با بیان اینکه امنیت صددرصد در مرز‌های ما حکمفرماست، تاکید کرد: موضوعی که بخواهد کوچک‌ترین خللی در مرز‌های ما ایجاد کند، نداریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: حفظ تمامیت ارضی کشور و استقلال نظام جمهوری اسلامی مأموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، وقتی دوکشور همسایه ما درگیر مناقشه می‌شوند ما حساسیت بیشتری در این بخش از مرز‌ها ایجاد می‌کنیم تا خدای نکرده امنیت هم‌وطنان ما که در این مناطق مستقرند با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: باتوجه به حساسیت ژئوپولتیک منطقه ما، هر گونه نا امنی در کشور‌های همجوار، می‌تواند در مرز‌های ما ناامنی ایجاد کند.

نعمتی گفت: جهت جلوگیری از ناامن شدن مرز‌های شمال غرب طبیعی بود تحولات کشور‌های همسایه رارصد کنیم، به همین امر در این منطقه نیرو مستقر کردیم، اوایل مناقشه سهواً اصابت‌هایی داشتیم که این موضوع خط قرمز نیرو‌های مسلح ماست.

 

میزان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار