ارشد نظامی آجا در گلستان:

ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: دشمن می خواهد مردم را از صحنه انقلاب خارج کند.

دشمن می خواهد مردم را از صحنه انقلاب خارج کند

به گزارش گلستان 24 ؛  امیر سرتیپ ۲ محمد غفاری صبح شنبه، در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس سرشار از خاطرات بزرگ مردانی است که در سایه سار وحدت و همدلی، ایثار و از خودگذشتگی، شهادت طلبی و ساده زیستی و با توکل به خدا در کنار ولی فقیه زمانه خود به مصادف دشمن رفتند و عزت و آزادگی و نهضت سرخ عاشورا را در عمل به اثبات رساندند.

غفاری ادامه داد: آن ها از جان خود گذشتند تا امروز استقلال و بالندگی را کشور شاهد باشد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب گنجینه گرانبهای را از خود به جای گذاشتند.

وی گفت: شک نکنید دشمن در مقابله با ما از هیچ کوششی فروگذار نمی کند و دلیل این که رهبری انقلاب محکم اعلام می کنند که جنگی نخواهد شد، به خاطر آمادگی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج مردمی است.

غفاری با بیان این که دشمن در هشت سال دفاع مقدس ما را آزموده، تصریح کرد: خدمتگزاران شما در نیروهای مسلح آماده هستند تا روز به روز بر آمادگی خود بیفزایند.

وی ادامه داد: این آمادگی چه در بُعد نیروی انسانی و چه در بعد ساختار سازمانی و تجهیزات و چه در در زمین چه در هوا و چه در دریا به مرحله ای از بازدارندگی رسیده است که دشمن جسارت حمله به این مملکت را نخواهد داشت.

غفاری اضافه کرد: اما دغدغه رهبر معظم انقلاب در این پیچ تاریخی در زمینه فرهنگ و اقتصاد است، دشمن بر روی نقاط ضعف ما دست گذاشته و می خواهد مردم را از صحنه خارج کرده و از مسئولان جدا کند و نارضایتی به وجود آورده و به شکاف ها دامن بزند.

وی تأکید کرد: اما مردم ما هوشیار هستند و همان گونه که رهبری گفتند در این ۴۰ سال بسیاری از کسانی که سودای براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند اکنون استخوان هایشان پوسیده است.

انتهای پیام /مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار