پلمب ۶ واحد صنفی در گرگان به علت رعایت نکردن محدودیت کرونایی، انتخاب هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان استان و پیروزی تیم پاس گرگان در لیگ دسته اول والیبال کشور از مهمترین اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

پلمب ۶ واحد صنفی در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، فرماندار گرگان گفت: ۶ واحد صنفی این شهرستان که شب گذشته از مصوبه ستاد مقابله با کرونا برای تعطیلی واحدهای خود در ساعت ۱۸ سرپیچی کرده بودند پلمب شدند.

**

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان از کاهش ۵۰ درصدی مرگ‌ ناشی از گازگرفتگی در هفت ماهه نخست سال در استان خبر داد و گفت: در این مدت ۲ نفر بر اثر احتراق ناقص سوخت و گازگرفتگی جان باختند.

سال گذشته چهار نفر در گلستان بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده بودند.

**

انتخابات هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان برگزار شد که در پایان این رای گیری سیدمجید حسینی به عنوان رییس، محمد ابراهیم‌پور و فریدون واثقی به عنوان نایب رییس اول و دوم و سیدحامد قدس‌علوی به عنوان دبیر انتخاب این سازمان انتخاب شدند.

**

معاون فرماندار گرگان گفت: ممنوعیت تردد خودروها در پارک جنگلی النگدره از ساعت هشت صبح تا ۲۱ اعمال شده و در پارک جنگلی ناهارخوران نیز به غیر از خودروهای ساکن روستای زیارت از ساعت ۱۶ تا ۲۱ محدودیت تردد خودرویی به اجرا گذاشته می‌شود.

**

تیم والیبال پاس گرگان در هفته اول لیگ دسته اول کشور مقابل حریف خود صنایع اردکان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

**

استاندار گلستان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تاکنون ۶ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار