از شهادت پنجمین مدافع سلامت تا ورود دستگاه قضایی به موضوع گرانی مسکن از مهمترین اخبار دوشنبه 26آبان ماه در گلستان بود.

از تب داغ پس‌روی آب بر پیکر خلیج گرگان تا ورود دستگاه قضایی به موضوع گرانی مسکن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ رئیس کل دادگستری گلستان از ورود دستگاه قضا به موضوع گرانی مسکن و افزایش نظارت ها در این حوزه خبرداد.

*** سرپرست امور منابع آب گنبدکاووس با گلایه از تخلیه زباله و نخاله‌ ساختمانی در بستر و حریم ۲ رودخانه واقع در قسمت شمال و جنوب این شهر گفت: کم توجهی به این مساله علاوه‌ بر آلودگی منابع آبی و محیط زیست، خسارت سیلاب‌های فصلی به بخش‌های مختلف را نیز افزایش می‌دهد.

*** مدیرکل امور عشایری گلستان گفت: ورود عشایر استان‌های خراسان شمالی و رضوی با ۴۵۰ هزار راس دام برای قشلاق و زمستان‌گذرانی به مراتع گلستان موجب کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت هر کیلوگرم دام سبک زنده (گوسفند) در این استان شمالی بویژه گنبدکاووس شد.

*** آخرین ارزیابی سازمان نقشه‌برداری کشور نشان می‌دهد افزون بر صد کیلومتر مربع از پهنه آبی خلیج گرگان خشک‌ شده که تعلل در یافتن راه چاره مانند بازگشایی دالان تبادل آب با دریای خزر سرعت نابودی این ذخیرگاه ارزشمند را بیشتر خواهد کرد.

*** سرهنگ پاسدار «عباسعلی اسفندیاری» مدافع سلامت گلستانی روز ۲۵ آبان به جمع یاران شهیدش پیوست.

*** استاندار گلستان گفت: طی ۲۰ سال گذشته میزان بهره مندی استان از ظرفیت صندوق توسعه ملی کم بوده که باید با تلاش دستگاه های اجرایی افزایش یابد.

*** ایمانی گفت: کشاورزان برای کشت گندم یک ماه فرصت دارند و بذر مورد نیاز آنها در این مدت از سوی جهاد کشاورزی تامین می شود.

*** پهلوان نسبت از ایجاد گشت های مشترک به منظور مبارزه با مفاسد اقتصادی و کشف جرائم اقتصادی در استان گلستان خبر داد.

*** فاضل از فوت هشت بیمار کرونایی در گلستان در امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۸۸ بیمار با اعلائم کرونا در مرکز درمانی استان بستری هستند.

*** خواجه نژاد گفت: واقعیت این است که در شاخص های بخش مطالعه از آن چیزی که برعهده دولت نهاده شده عقب هستیم و در حالی که باید در گلستان دو میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب داشته باشیم تنها ۸۰۰ هزار کتاب در کتابخانه های استان وجود دارد.

*** مهاجر گفت: ۲۸۸ هکتار گلخانه در سطح گلستان وجود دارد و در تلاش هستیم که میزان گلخانه های استان را افزایش دهیم.

 *** مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: متاسفانه استان گلستان رتبه نخست جان‌باختگان موتورسیکلت سوار در حوادث جاده‌ای کشور را در اختیار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار