رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان رامیان، گفت: از کتابداران سه کتابخانه روستایی آن شهرستان تقدیر شد.

تجلیل از کتابداران سه کتابخانه روستایی در رامیان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایبنا در گلستان، محمدعلی بسطامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان اظهار کرد: در شهرستان رامیان 4 کتابخانه عمومی شهری، 7 کتابخانه عمومی روستایی و یک کتابخانه عمومی مشارکتی هستند و به مناسبت هفته کتاب از کتابداران این کتابخانه‌ها تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز از کتابدارهای روستاهای شفیع آباد، گلند و دارکلاته تجلیل شده است، افزود: از رئیس و کارکنان کتابخانه عمومی شهرستان رامیان نیز قدردانی به عمل آمده و بناست تا پایان هفته کتاب این اقدام را برای دیگر کتابخانه‌ها را در حد توان انجام دهیم.

 
بسطامی در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: یک مسابقه فرهنگی بر مبنای از کتاب امام رضا (ع) و ایران نوشته «سید حسین حر» از روز 24 آبان ماه از طریق فضای مجازی جهت شرکت علاقمندان منتشر شده است و بناست در پایان به 3 نفر به قید قرعه هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نهادهای فرهنگی می‌توانند با مشارکت و هم افزایی برنامه‌های متنوعی را در راستای اعتلای فرهنگ دینی و اجتماعی جامعه، رونق فرهنگ کتابخوانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی رقم بزنند، افزود: در راستای این اهداف دیداری با حجت‌الاسلام گلشاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان صورت گرفت و امید است به‌زودی شاهد تحولاتی در حوزه فرهنگ باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار