خدام حرم معصومه (س) پس از حضور در استان گلستان، به دیدار نماینده ولی فقیه در گلستان رفتند.

خدام حرم معصومه (س) بانماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کردند

 به گزارش گلستان24، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، صبح چهارشنبه، در دیداری که با حضور خدام حرم معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: برخی می گویند ورود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) به ایران و مسیر آن ها هم حساب شده بود.

وی با بیان این که قبل از ورود حضرت معصومه (س) قم رفت و آمدهایی داشت، افزود: قم از دیرباز محل رفت و آمد علما بود اما حضرت امام خمینی (ره) کاری کردند که باعث شد قم تاثیر زیادی در گسترش اسلام داشته باشد.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری با بیان این که برخی به خاطر حرکت امام (ره) مسلمان شدند، خطاب به خدام حرم حضرت معصومه (س)، گفت: هرچه از نظر روحی به این حرم نزدیک شوید باعث قرب الهی می شود.

امام جمعه گرگان ادامه داد: آنچه در این دنیا به درد انسان می خورد نزدیک بودن به خداوند و ایمان و عمل ما است.

وی به نقل روایتی از امام خمینی (ره ) پرداخت و بیان کرد: امام فرمودند تا جوان هستید خودتان را بسازید.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، به معرفی حاضران و برنامه های گروه پرداخت و گفت: خدام حرم صبح در دبیرستان معارف حضور داشتند و پس از آن به ملاقات با بیماران بیمارستان تامین اجتماعی رفتند.

حجت الاسلام علی حسن نژاد، روحانی کاروان و استاد حوزه و دانشگاه هم به بیان اهداف این کاروان پرداخت و اظهار کرد: هدف ما حضور در مناطقی است که امکان دسترسی کمتری به حرم حضرت دارند.

وی افزود: همراه کاروان خدام اصلی و افتخاری حرم حضور دارند و پرچم مقدس آستان را به همراه تبرکات به شهرستان ها می برند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار