معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در گلستان اجرایی می شود.

طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در گلستان عملیاتی می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بانوان در تربیت و تعالی جامعه دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نقش موثری دارند.

وی با اشاره به فراخوان طرح ملی نهضت پیشرفت بانوان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بانوان رکن تربیت و محور بالندگی، رشد و تعالی و گفتمان ساز مبانی و اصول مهم تحکیم بنیان خانواده و جامعه بوده و اگر امروز با افتخار از عظمت شهدا سخن می گوییم همگی تربیت یافته مادرانی مجاهد و خانواده های مکتبی و انقلابی هستند.

دیلمی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بانوان و توجه به توانمندسازی این قشر اثرگذار در قامت انقلاب اسلامی، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد با توجه به ظرفیت‌های بسیار عظیم حوزه بانوان در عرصه های مختلف، طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان گلستان را با همکاری تشکل های مردمی، نهادهای انقلابی و حاکمیتی اجرایی کند.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: این طرح در راستای مشارکت، توانمندسازی، تقویت و ایجاد ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و مردمی در حوزه بانوان برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه به برخی از محورهای مهم این طرح جامع اشاره کرد و افزود: شناسایی و ثبت نام از بانوان در این طرح در قالب مشارکت های انقلابی، جهادی و مردمی با رویکرد، پژوهشی محتوایی، آموزشی و تربیتی، اجتماعی مردمی، فعالیت‌های تبلیغی، تبیینی و تولید محصولات و خدمات فرهنگی صورت می پذیرد.

دیلمی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و بهره مندی از این طرح می توانند به سایت pishraftyaran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۳۴۶۰۰۹-۳۲۳۲۴۵۷۱ امور بانوان داخلی ۲۲۶، اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، تماس حاصل بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار