گوهری راد گفت: برای جلوگیری از بروز مشکل برای دانش آموزان براساس نظر کارگروه سلامت، تمام مدارس گلستان در روز چهارشنبه نیز تعطیل است.

​امروز تمامی مدارس گلستان تعطیل است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احسان گوهری راد» امروز (چهارشنبه 20 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه فوق العاده کمیته سلامت که در روز شنبه تشکیل شد مقرر شد از بعد از روز شنبه تا شیفت صبح روز سه شنبه مدارس استان گلستان در تمام شیفت ها و همه مقاطع تحصیلی تعطیل شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: این مصوبه تا صبح روز سه شنبه پا برجا بود و دانش آموزان برای شیفت بعد از ظهر در کلاس درس حاضر شدند.

 

وی متذکر شد: در همان مصوبه در بند دیگری قید شده بود که کارگروه بهداشت و سلامت استان به عنوان بخش تخصصی بررسی مجدد به عنوان پیشگیری در استان گلستان انجام خواهند داد و در صورتی که قرار بر تداوم تعطیلی باشد اعلام خواهد شد.

 

گوهری راد افزود: با توجه به تصمیم کارگروه سلامت گلستان برای جلوگیری از بروز مشکلات برای دانش آموزان مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر امروز (چهارشنبه 20 آذر) تعطیل اعلام شده است.

 

کارگروه سلامت استان گلستان برای پیشگیری از شیوع آنفولانزا مدارس استان گلستان را از روز یکشنبه تا شیفت صبح روز سه شنبه تعطیل اعلام کرد و پس از بررسی مجدد تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه نیز تداوم یافت.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار