فرماندار کلاله خبر داد؛

محمد ابراهیمی گفت: متأسفانه هم اکنون 47نفر بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله بستری هستند که از این تعداد 13 نفر در آی سی یو بستری می‌باشند که 8 نفر از آنها به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

47 بیمار کرونایی در بیمارستان کلاله بستری هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محمد ابراهیمی، فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه تیم های بازرسی ستاد مقابله با کرونا در سطح شهرستان کلاله بصورت شبانه روزی بر رعایت دستورالعمل های مقابله با کرونا نظارت می کنند؛ گفت: برای جلوگیری از همه گیری این ویروس منحوس با متخلفین محدودیت های اعلام شده با قاطعیت برخورد می شود.

فرماندار کلاله تصریح کرد: کلاله از جمله مناطق با وضعیت قرمز استان و کشور است؛ لذا همه آحاد جامعه باید پای کار بیایند تا با همکاری یکدیگر بتوانیم از جان مردم مراقبت کنیم.

ابراهیمی با تأکید بر این نکته که مردم اگر کار ضرروی ندارند در خانه بمانند؛ گفت: متأسفانه هم اکنون 47نفر بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) کلاله بستری هستند که از این تعداد 13 نفر در آی سی یو بستری می‌باشند که 8 نفر از آنها به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

ابراهیمی از میزان رعایت محدودیت های ابلاغی اعلام رضایت کرد و ادامه داد: طی بازدید بعمل امده رعایت محدودیت های اعلام شده را مناسب دیدیم؛ البته مواردی هم تذکر داده شد.

فرماندار کلاله درپایان گفت: قطعا با نظارت گروه بازرسی شرایط اجرایی محدودیتها طی روزهای آینده بهتر می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار