در روزهای گذشته شرکت فولاد مبارکه اصفهان بار دیگر در لیست تحریمهای آمریکا قرار گرفت و این بار نام مهندس حمید رضا عظیمیان، مدیرعامل مجموعه نیز به فهرست تحریم‌های فولاد اضافه شد. خط مقدم نبر اقتصادی به خود می بالد که توانسته دشمنان این ملت و انقلاب را به زانو درآورده تا جایی که راهی جز افزایش تحریم های ضد حقوق بشری و انسانی نداشته باشند که چه خوب شهید بهشتی آن یگانه دوران فرمود که آمریکا باید هم از ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

تحریم فولادمبارکه، نشانه استیصال دشمنان در شکست جبهه اقتصادی ایران

به گزارش گلستان 24 به نقل از رویش نیوز، در روزهای گذشته شرکت فولاد مبارکه اصفهان بار دیگر در لیست تحریمهای آمریکا قرار گرفت و این بار نام مهندس حمید رضا عظیمیان، مدیرعامل مجموعه نیز به فهرست  تحریم‌های فولاد اضافه شد. خط مقدم نبر اقتصادی به خود می بالد که توانسته دشمنان این ملت و انقلاب را به زانو درآورده تا جایی که راهی جز افزایش تحریم های ضد حقوق بشری و انسانی نداشته باشند که چه خوب شهید بهشتی آن یگانه دوران فرمود که آمریکا باید هم از  ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

حال و پس از گذشت ۴۰ سال، فولاد مبارکه اصفهان قدرتمند تر از گذشته در خط مقدم نبرد برای سربلندی مردم ایران علیه دشمنان خواهد جنگید و در این راه ترسی از تحریم ها و دشمنی آنان نخواهد داشت.

نیک میدانیم که هیچ کدام از این اقدامات و دشمنی ها خللی در عزم راسخ مجموعه فولاد مبارکه برای مبارزه در جبهه اقتصادی و برداشتن قدم در مسیر بهبود وضعیت زندگی مردم ایجاد نخواهد کرد.

 لشکر فولاد مبارکه از فرماندهان آن گرفته تا سربازانش باید به خط شکنی های خود ادامه می‌دهند، هر چند که در این مسیر از طرف دشمن خارجی مورد شدیدترین هجمه ها  و تحریم ها  و از طرف داخل مورد بی مهری هایی قرار گیرند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار