با این حال برخی هتل‌ها و تالارهای لوکس منوهای افطاری عجیب و غریبی برای مشتریان در نظر گرفته‌اند. یکی از هتل‌های بزرگ مرکز شهر تهران که این‌روزها بیشتر پذیرای افطاری‌های مجلل دولتی است، دو منوی گران قیمت را به مشتریان ارائه می‌کند.

بساط افطاری‌های مجلل در تالارهای لوکس!+عکس

به گزارش گلستان 24، بسیاری از تالارهای پذیرایی این شب‌ها میزبان مجالس افطاری هستند؛ افطاری‌هایی که گاه از مجاس عروسی پرخرج‌ترند.به گزارش خبرگزاری آنا، برخی تجملات برگزاری مراسم‌های جشن و عروسی به افطاری‌های ماه مبارک رمضان نیز کشیده شده و اغلب تالارهای لوکس و مجلل برگزاری مراسم جشن ازدواج در این ماه برنامه‌های متنوعی برای جذب مشتری و برگزاری مراسم افطاری دارند. به عنوان مثال در حالی که منوی کامل افطار شامل سوپ، نان، پنیر، کره، مربا، چای و زولبیا و بامیه برای هر نفر در سفره‌خانه‌ها یا تالارهای متوسط شهر بین 7 هزار تومان تا 15 هزار تومان قیمت دارند، منوی شام در این گونه مراکز نیز بین 20 تا 30 هزار تومان متغیر است.با این حال برخی هتل‌ها و تالارهای لوکس منوهای افطاری عجیب و غریبی برای مشتریان در نظر گرفته‌اند. یکی از هتل‌های بزرگ مرکز شهر تهران که این‌روزها بیشتر پذیرای افطاری‌های مجلل دولتی است، دو منوی گران قیمت را به مشتریان ارائه می‌کند.
 

 همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود، منوی افطاری این هتل در دو شکل 164 هزار تومانی و 185 هزار تومان ارائه می‌شود. در این گونه مراسم نیز در صورت درخواست متقاضی سیستم‌های صوتی به راه است، به طوری که برای هر یک ساعت پخش مولودی با سیستم پخش حدود 200 هزار تومان هزینه دریافت می‌شود.

 

بساط افطاری‌های مجلل در تالارهای لوکس!+عکس

ارسال نظر

آخرین اخبار