با حضور جمعی از مسئولان؛

وزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گلستان عصر امروز سه‌شنبه با حضور هیات تجاری کشور قزاقستان، جمعی از تجار و مسوولان دستگاه‌های حوزه اقتصادی استان در گرگان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در گرگان آغاز به‌کار کرد

به گزارش گلستان 24،  مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در این نمایشگاه تخصصی، ۴۶ شرکت از استان های تهران، خراسان رضوی، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی و حضور دارند که حدود نیمی از آن ها برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

مهرداد یزدی افزود: در این نمایشگاه تولیدات شرکت ها از جمله آسانسور، کاشی و سرامیک، بتن، لوله و اتصالات و شیرآلات بهداشتی، میلگرد، بلوک های سبک سقفی، درب و پنجره UPVC، درب ضد سرقت، تجهیزات و لوازم الکتریکی از جمله در بازکن، سیم و کابل برق ، کلید پریز، دکوراسیون داخلی ساختمان، انواع پمپ ساختمان، تصفیه آب، چمن مصنوعی، کامپوزیت ویژه نمای ساختمان و تاسیسات ساختمان به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به این که تمهیدات لازم از جمله تهویه مناسب هوا، تب سنجی، فاصله اجتماعی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در بازدید از غرفه های نمایشگاه لحاظ شده است، گفت: این نمایشگاه در فضایی مسقف به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع برگزار و در مدت برپایی چهار روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق قلا واقع است.

استان گلستان واقع در شمال کشور، افزون بر یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار