معاون رییس جمهور:

معاون رئیس جمهور گفت: تلاش می کنیم که افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با حمایت دولت صاحبخانه شوند.

تلاش می کنیم افراد تحت پوشش با حمایت دولت صاحبخانه شوند

به گزارش خبرنگار گلستان24، محمدباقر نوبخت بعدازظهر پنج شنبه در آیین افتتاح سه هزار و صدمین واحد مسکونی محرومان در گلستان اظهار کرد: ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان را آغاز کردیم و تاکنون ۷۴ هزار واحد تحویل داده شده و بقیه واحدها هم ظرف یک تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احداث واحدهای مسکونی برای افراد بی سرپناه و محروم در کنار اقدامات بزرگ همچون ساخت سد، راه آهن و غیره، توجه به مسکن محرومان هم در اولویت‌های دولت قرار دارد.

گفتنی است سه هزار و صدمین واحد احداثی برای محرومان و اقشار کم درآمد روستایی استان گلستان با حضور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای سقر یلقی شهرستان آق قلا افتتاح و به بهره برداری رسید.

برای احداث این واحدها که هر یک از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار هستند، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مشمولان این طرح خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و حساب ۱۰۰ و همچنین اقشار کم درآمد روستایی فاقد مسکن یا ساکن در مسکن غیرمقاوم هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار