نماینده مردم حوزه انتخابیه غرب گلستان:

نماینده مردم حوزه انتخابیه غرب گلستان گفت: انتخاب خوزستان به عنوان اولین مقصد نشان از درایت و هوشمندی دولت سیزدهم است.

نخستین سفر رئیس جمهور به خوزستان نشانه هوشمندی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عبداجلال ایری با اشاره به سفر رییس جمهوری به خوزستان در نخستین روز پس از فعالیت کابینه جدید، اظهار کرد: این حرکت سمبلی از مدیریت جهادی و میدانی مدیران دولت سیزدهم و سرآغازی برای حل مشکلات کشور است. 

وی افزود: بر اساس وعده های ایجاد دولت مردمی و ایرانی قوی رییس جمهوری با حضور در بین مردم خوزستان نشان داد که بر عهد و پیمان خود با مردم وفادار هستند و همه راهبرد را اجرایی می کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تکرار چنین رفتارهایی از سوی رییس دولت سیزدهم و وزرای کابینه موجب دوام و پایداری نظام و افزایش اعتماد عمومی به خدمتگزاران کشور می شود.

وی تصریح کرد: سابقه و رزومه خدمتی آیت الله رییسی سرشار از چنین رفتارهایی است و ایشان در مدیریت های قبلی نیز مدام بین مردم بود، رییس جمهوری با حضور در خوزستان پیگیر مشکلات آب و دیگر تنگناهای مردم این منطقه شدند.

به گفته وی انتخاب خوزستان به عنوان اولین مقصد نشان از درایت و هوشمندی دولت سیزدهم است.

ایری گفت :مرم خوزستان دین زیادی بر گردن کشور و آحاد مردم دارد که به طور قطع در دولت جدید مشکلات آنها برطرف خواهد شد.

نماینده اهالی شهرستان های گمیشان ، کردکوی ، بندرگز و ترکمن تاکید کرد وقتی رییس دولت با حضور در بین مردم ، بدنبال رفع مشکلات مردم است وزرا و مدیران کل و دیگر اعضای دولت نیز باید با الگو برداری از این روش حل مشکلات مردم را جدی تر پیگیر باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : در هفته و ماه های آینده شاهد سفر وزرا به گلستان خواهیم بود تا تنگناها و چالش های فراروی این استان شمالی بازگو و برای رفع آنها اقدامات عاجل صورت دهیم.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد.

رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

دولت به اعتقاد کارشناسان موثرترین و شاخص ترین نهاد قانونی یک جامعه است که با تصمیمات درست می تواند دروازه توسعه را روی مردم بگشاید که برآیند آغازین رفتارهای دولت مردمی آیت الله رییسی مبین این است که ایران اسلامی در این مقطع تاریخی بسوی آرامش و توسعه همه جانبه و عبور از مشکلات برای رفاه هرچه بیشتر مردم است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار