مدیر کل امور مالیاتی گلستان:

مدیر کل امور مالیاتی گلستان گفت: طبق قانون اساسی همه چاپخانه‌ها موظف به ارائه دفتر درآمد و هزینه هستند تا طبق اسناد موجود مالیات پرداخت کنند.

چاپخانه‌ها موظف به ارائه دفتر و پرداخت مالیات هستند

به گزارش گلستان 24، علی اصغر هزارجریبی اظهار کرد: اگر چاپخانه داران همگی از خریدارانی که حاضر به ارائه فاکتور رسمی نیستند خرید نکنند، هم خودشان متضرر نمی‌شوند و هم جلوی فرار مالیاتی آنها را خواهند گرفت.

وی افزود: چاپخانه داران نام کسانی را که در قبال خرید حاضر به ارائه فاکتور رسمی نیستند را به امور مالیاتی و به تعزیرات حکومتی ارائه کنند و خودشان هم به هیچ عنوان از این فروشندگان خرید نکنند تا دست این قانون شکنان کوتاه شود.

هزارجریبی در پایان گفت: در آینده سامانه‌های فروشگاهی را به سیستم بانکی متصل می‌کنند و مالیات ارزش افزوده شامل همه مشاغل می‌شود و همه در برابر یکسان می‌شوند و امیدواریم هرچه سریع‌تر این طرح به طور کامل در کشور اجرا شود.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان اظهار کرد: در مهر ماه سال ۱۳۸۷ قانون ارزش افزوده به صورت قانون آزمایشی در کشور اجرا شد و مشاغل مختلف در مراحل چندگانه باید معرفی می‌شدند.

علی اصغر هزارجریبی افزود: ابتدا این کار از شرکت‌های بزرگ که درآمد بالای سه میلیارد تومان داشتند شروع و طی هفت مرحله طلا فروشان و مشاغل دیگر اضافه شدند و چاپخانه‌ها هم جز همین هفت مرحله بودند که باید ارزش افزوده را پرداخت می‌کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار