مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: با پیگیری نمایندگان مجلس، وزارت نیرو و استانداری گلستان، اعتبارات امسال به هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته که تاکنون نیز هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

 اعتبارات امسال به هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدمحسن حسینی اظهار کرد: ۶ مورد از طرح‌های آبرسانی استان توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به شرکت آب منطقه‌ای تکلیف شده و در حال انجام آنها هستیم.

وی اعتبارات سال قبل شرکت آب منطقه‌ای گلستان را ۲۲۰ میلیارد ریال و رقم تخصیص آن را ۱۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با پیگیری نمایندگان مجلس، وزارت نیرو و استانداری گلستان، اعتبارات امسال به هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته که تاکنون نیز هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

حسینی  اظهارداشت: با تخصیص این اعتبارات اجرای پروژه‌ها هم در بحث حفر چاه‌ها، خطوط انتقال آب و مباحث مربوط به مخازن در استان سرعت پیدا می‌کند.

وی گفت: بدنه سد نرماب چهل چای نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا تابستان سال آینده ساخت کل بدنه این سد به پایان برسد.

به گفته وی تاکنون حدود ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت سد نرماب هزینه شده و حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن نیاز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار