معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان:

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۷۵۰میلیارد تومان تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی پرداخت شد.

بیش از ۷۵۰میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، آمنه جمشیدی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان گفت: این بهره برداران در بخشهایی مختلفی مانند گلخانه ها، توسعه مکانیزاسیون، سامانه‌های نوین آبیاری، صنایع تبدیلی و دام و طیور از این تسهیلات استفاده کرده اند.

وی افزود: این تسهیلات که برای رونق تولید، سرمایه در گردش و ویژه مکانیزاسیون پرداخت می‌شود امسال در مقایسه با سال گذشته ۲۵درصد بیشتر شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان گفت: با توجه به آغاز سال زراعی جدید و طبق توافق با بانک کشاورزی شرایط دریافت تسهیلات سرمایه در گردش برای متقاضیان کشت محصولات زراعی پاییزه فراهم شده است.

جمشیدی گفت: پارسال بیش از ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار برای امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده به بانک‌های عامل پرداخت شده است و پیگیریهای لازم برای تمدید امهال تسهیلات از طریق مراجع استانی و کشوری در دست اقدام است تا پس از ابلاغ به بانک‌های عامل، امکان امهال تسهیلات برای کشاورزان خسارت دیده فراهم شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار