رییس قوه قضاییه:

رییس قوه قضاییه گفت: هدف مهم قوه قضاییه در کنار دولت و مجلس برای حضور در بین مردم و انجام سفرهای استانی، آشنایی مشکلات از نزدیک و حل آن با همکاری و همراهی مردم و مسوولان استان‌هاست.

قوای سه گانه با همکاری مردم، مشکلات استان‌ها را برطرف می‌کنند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در بدو ورود به گلستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان اظهارداشت: با وجود برخی مشکلات عمومی که در همه مناطق مشاهده می شود هر استانی کمبودهای مخصوص به خود را دارد و نمی شود برای همه یک نسخه پیچید.

رییس قوه قضاییه به ظرفیت های گلستان اشاره و اضافه کرد: این استان دارای تنوع آب و هوایی و مواهب الهی فراوان است که جنگل، کوه، دشت، کوهپایه، جلگه و ساحل دارد و اقوام مختلف با کمال آرامش و انسانیت در کنار هم سال های متمادی زندگی آرامی دارند.

محسنی اژه ای تاکید کرد که باید از این مواهب خدادادی برای رسیدن به آرامش، امنیت، رفاه، معنویت و مادیت مردم بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به هدف از سفر خود به این استان یادآور شد: در این سفر تلاش می شود علاوه بر بررسی برخی مشکلات حقوقی استان، مسایل دیگری که می توان با کمک قوه قضاییه حل کرد را شناسایی و در جلسه سران قوا برای حل آن برنامه‌ریزی کرد.

رییس قوه قضاییه گفت: تلاش می کنیم به آن چه که می گوییم عمل کنیم و تفاوتی میان حرف و عمل ما نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز پنجشنبه برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی گلستان از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد این استان شد.

رئیس قوه قضاییه که جمعی از مقامات ارشد دستگاه قضا نیز وی را همراهی می کنند در فرودگاه گرگان مورد استقبال استاندار ، رئیس کل دادگستری و دادستان گرگان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

در سفر یک روزه حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به استان گلستان، اعضای شورای عالی قضایی از جمله دادستان کل، رئیس سازمان بازرسی کل، رئیس سازمان پزشکی قانونی، رئیس دیوان عالی و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف نیز حضور دارند.

نشست با فعالان اقتصادی، دیدار با مردم، قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در نشست های شورای اداری و قضایی از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان است.

رئیس قوه قضاییه پیشتر به استان‌های ایلام، قزوین و خوزستان سفر کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار