دادستان کل کشور:

دادستان کل کشور با بیان این که تجاوز به منابع ملی از بارزترین مصادیق حقوق عامه است، گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز و ویلاسازی‌ها به شدت برخورد خواهد شد.

با ساخت و سازهای غیرمجاز و ویلاسازی‌ها به شدت برخورد خواهد شد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس اظهارکرد: کشور با مسائل و مشکلات متعددی روبرو بوده اما این مشکلات نباید مدیران را از خدمت به مردم باز دارد.

دادستان کل کشور افزود: تجاوز به منابع ملی از بارزترین مصادیق حقوق عامه بوده و برای جلوگیری از این معضل همه دستگاه‌ها بالاخص جهاد، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و شهرداری ها باید پای کار بیایند.

منتظری اضافه کرد: هم اکنون ساخت و سازهای غیرمجاز یا بیشتر از پروانه در شهرها روی می دهد که باید از ابتدای جلوی آن گرفته شود تا بیت المال و منابع اسراف نشود.

وی همچنین بیان کرد: باید جلوی ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها و اراضی ملی گرفته شود و به هیچ عنوان اجازه ساخت داده نشود.

دادستان کل کشور با اشاره با بازدید ماه های اخیر خود از روستای توریستی زیارت گرگان، گفت: در این منطقه تجاوز به عرصه های طبیعی و جنگلی به حدی زیاد است که انسان باید خون گریه کند.

منتظری تصریح کرد: دادستان‌ها به عنوان مدعی العموم باید همواره از حقوق عامه صیانت کند و اجازه ندهند حقوق عامه توسط افراد سودجو تضییع شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران اجرایی در صیانت از حقوق عامه مکلف هستند و باید همراه دستگاه قضایی باشند، گفت: در دفاع از حقوق عامه هرگز نباید کوتاه ِآمد و همه باید جلوی تضییع حقوق عامه مردم را بگیریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار