رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان امسال موانع تولید ۲۶۸ واحد تولیدی استان برطرف شد.

گره گشایی دادگستری از مشکلات ۲۶۸ واحد تولیدی گلستان

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی اظهار کرد: امسال ۵۲۲ پرونده مربوط به واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات ۲۶۸ واحد تولیدی رفع شد.

وی افزود: رفع موانع تولید بقیه واحد‌های تولیدی هم در حال پیگیری است.

آسیابی گفت: همچنین امسال ۸ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش‌های قضایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفت.

وی با بیان این که با احیای این واحد‌ها ۵۲۵ نفر مشغول به کار شدند گفت: از تعطیلی یکی از این واحد‌های تولیدی ۱۵ سال و دیگری ۱۶ سال می‌گذشت.

وی افزود: ایجاد واحد‌های صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری، رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از ۱۸ سال، راه اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت‌های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولید است.

آسیابی ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات آنان و پیگیری رفع موانع بانکی بر سر راه تولیدکنندگان هم از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان است که امسال با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان به تلاش‌های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، رسیدگی خارج از نوبت و حداکثر ۵ ماهه به پرونده‌های واحد‌های تولیدی در شعب تخصصی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصادی برای ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش هاست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار