معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان تعاون روستایی:

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت که با استفاده از ظرفیت شرکت‌های استارتاپ برای عرضه محصولات کشاورزی، راه‌اندازی بازارهای توزیع هوشمند و سرمایه‌گذاری در صادرات، دسترسی مصرف‌کنندگان به اقلام اساسی با کمترین هزینه امکان‌پذیر می‌شود.

بازار توزیع هوشمند کالاهای اساسی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان 24، امیرحسین محمدزاده روز یکشنبه در مراسم تکرم و معارفه مدیریت تعاون روستایی گلستان اظهار کرد: افزایش بهره وری از ظرفیت های موجود با حمایت از تولید محصولات کشاورزی، حذف واسطه ها از بازار و استفاده از تکنولوژی نوین جزو برنامه های اولویت‌دار این سازمان است.

وی همچنین از سرمایه گذاری سازمان تعاون روستایی برای عرضه اقلام تنظیم بازار خبر داد و افزود: این طرح با هدف کنترل بازار و دسترسی آسان مردم به اقلام اساسی با حمایت وزارت جهادکشاورزی انجام می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان هم در این مراسم با اشاره به ظرفیت تعاون روستایی گفت که از این ظرفیت باید برای تحول مناطق روستایی استان بیشتر استفاده شود.

سیدمحمد دهنوی افزود: در سال ۱۴۰۱ رشد ۷.۷ درصدی برای توسعه گلستان برنامه ریزی شده که یکی از راه های رسیدن به این هدف، سرمایه گذاری در توسعه روستاها است.

وی با اشاره به سکونت ۴۷ درصد جمعیت گلستان در روستاها گفت: تعاون روستایی باید برای مشارکت در تحول روستایی استان نقشه راه کوتاه مدت تدوین کند و در کنار آن، استانداری نیز از توسعه تعاونی های روستایی پشتیبانی خواهد کرد تا سرمایه گذاری هدفمند مبتنی بر دانش روز در این سکونتگاه ها انجام شود.

مختار مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان هم در این جلسه گفت: گسترش شرکت سهامی زراعی در این استان برای استفاده بیشتراز ظرفیت های موجود و جهش تولید ضروری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار