مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان:

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: تا کنون طی 22 مرحله 63 هزار و 390 فقره سند املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان واگذار شده است.

واگذاری بیش از 63 هزار فقره سند در گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، فخرالدین علوی صبح امروز همزمان در مراسم وبینار واگذاری 8 هزار و 527 فقره از اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان گلستان که به مرکزیت ساری و 4 استان دیگر برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون طی 22 مرحله واگذاری املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی در گلستان تعداد 63 هزار و 390 فقره واگذار و سند دار شده است که 533 فقره از ابن واگذاری ها در رویتاها و 21 فقره در شهرهای گلستان بوده است.

وی افزود: برای نخستین بار میزان این واگذاری ها به بالاترین حد خود رسیده است به طوری که امروز شاهد واگذاری بیش از 8 فقره سند دیگر به  مردم که مالکان اصلی این زمین ها  محسوب می شوند، هستیم.

علوی گفت: در هر مرحله از واگذاری زمین ها یک ریال هم از مردم برای ارائه سند اخذ نشده و رایگان تحویل آن ها داده شده است.

وی افزود: همکاری دستگاه های اجرائی مرتبط در رابطه با اخد اسناد یکی از دلایل پیشرفت اراده سند ها بوده است.

علوی اظهار کرد: 34/6 دهم واگذاری ها در دو سال اخیر در اتفاق افتاده است و گنبد کاووس بیشترین تعداد واگذاری و بندرگز کمترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: امید داریم گلستان با همکاری مستمر و سریع تر دستگاه های اجرائی استان به زودی جشن پایان واگذاری این املاک و اراده اسناد را در کشور برپا کنیم . به عنوان نحستیم استان در پایان  دادن به اجرای این طرح شناخته شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار