دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان مراوه تپه:

نماینده بنیاد علوی در گلستان گفت: مراوه تپه محروم نیست، بلکه مظلوم واقع شده است و به دلیل کم توجهی هایی که در گذشته به این شهرستان و مردم آن شده ، پتانسل های آن نادیده گرفته شده است.

مراوه تپه محروم نیست، بلکه مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهندس فکری ظهر امروز در آیین واگذاری سند بیش از ۸ هزار ملک غصب شده مردم گلستان در دوران پهلوی که به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور رییس بنیاد مستضعفان در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان به عنوان یک شهر مرزی دارای پتانسیل های بسیار قوی در بخش اقتصادی است و چنانچه سند توسعه شهرستان که به تازگی تدوین شده است در این شهرستان اجرایی شود، به یکی از قطب های مهم اقتصادی استان و کشور تبدیل خواهد شد.

وی افزود: سند پیشرفت مراوه تپه می‌تواند در تصمیم گیری‌های مسئولان نقش مهمی داشته باشد

فکری ادامه داد: حلقه مفقوده در مراوه تپه بحث آموزش است و بنیاد علوی بر روی این مساله با تامل بسیار زیادی کار کرده است به گونه ای که سطح آموزش در این شهرستان ارتقا یافته است.

وی افزود: نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در مراوه تپه با هدف محرومیت زدایی راه اندازی شده و این نهاد از طریق مردم و جوامع نخبگان محلی با ظرفیت نیرو‌های جهادی جوان فعال شد و با۲ کارگروه ویژه عملیات را در مراوه تپه آغاز کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار