امام جمعه اهل سنت گمیشان:

امام جمعه اهل سنت گمیشان با اشاره به سفر روز جمعه رییس جمهور به گلستان گفت : حضور آیت الله رییسی در استان علاوه بر ثمرات اقتصادی و اشتغالزایی زمینه افزایش امید و نشاط اجتماعی در منطقه می شود.

سفر رییس جمهور ثمرات اقتصادی و اشتغالزایی برای گلستان به همراه دارد

به گزارش گلستان 24، حاج آخوند امان گلدی حنفی اظهار کرد: حضور رییس جمهور در گلستان بیانگر آن است که حل مشکلات این منطقه مرزی و کم برخودار از الویت های دولتمردان است.

وی خاطرنشان کرد : بر اساس برنامه های اعلام شده بخشی از بازدیدها و سفر رییس جمهور در این استان در مناطق مرزی و اهل سنت متمرکز شده است که نشان دهنده اراده جدی دولت برای تحقق عدالت در بهره مندی از خدمات و زیرساخت های موردنیاز برای توسعه مناطق مرزی و ترکمن نشین گلستان است.

آخوند حنفی افزود : بخش های ساحلی و شمالی استان مورد توجه ویژه رییس جمهور در این سفر استانی هستند و قرار است آیت الله رییسی از اینجه برون و خلیج گرگان بازدید کند.

امام جمعه اهل سنت گمیشان ادامه داد : حل مشکلات حوزه آبزی پروری در مناطق ساحلی گلستان نیازمند اهتمام ویژه دولت است باید از ظرفیت های موجود در دریا برای حل مشکلات بیکاری منطقه استفاده کینم.

وی ادامه داد : با وجود همه خدماتی که پس ا ز انقلاب در منطقه ارائه شده است این منطقه از چالش ها و مشکلات مزمنی رنج می برد که حل آن نیاز به توجه ویژه رییس هیات دولت سیزدهم دارد.

امام جمعه اهل سنت گمیشان به سایت پرورش میگو در شمال این شهرستان اشاره و اضافه کرد: با وجود همه اعتبارات مناسبی که برای این صنعت پیش بینی شده است اما بومیان بهره چندانی از این ظرفیت نمی برند.

آخوند حنفی افزود : از دولت انتظار داریم برنامه ای تدبیر نماید تا بومیان بتوانند در قالب تعاونی های مرزنشینی در استخرهای پرورش میگو سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد : همجواری با دریای خزر و امکان استفاده از منابع آبی خزر و همچنین وجود مراتع لم یزرع در این منطقه یک فرصت استثنایی است تا بتوانیم صنعت میگو را روز به روز گسترش دهیم چراکه این امر بزرگترین فرصت و مزیت گمیشان است.

گفتنی است، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا روز جمعه در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر می کند.

به گفته علی محمد زنگانه استاندار گلستان دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی استانداری گلستان، شماره تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های مردم گلستان در ایام این سفر خواهد بود.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار