وزیر نیرو در گرگان:

وزیر نیرو در گرگان گفت: با اجرای طرح توسعه و بخش بخار به عنوان تکمیل سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول، میزان تولید و مصرف برق در استان گلستان ظرف چهار سال تراز می‌شود.

تکمیل سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول، تولید برق را ظرف 4 سال تزار می کند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی اکبر محرابیان  اظهار کرد: در این سفر مصوبات مختلفی پیش بینی شده است که با بازدید‌های انجام شده اگر لازم باشد مصوبات اصلاح یا تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش تقویت شبکه، پست‌ها و افزایش تولید برق استان اقداماتی باید انجام دهیم و اعتباراتی هم پیش بینی شده است، افزود: با اجرای طرح توسعه و بخش بخار به عنوان تکمیل سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول، میزان تولید و مصرف برق در استان گلستان ظرف چهار سال تراز می‌شود.

محرابیان ادامه داد: در بخش آب هم اقدامات زیادی باید در استان اجرایی شود و عقب ماندگی‌های جدی در استان در این بخش داریم.

وزیر نیرو گفت: چند سد در گلستان در حال ساخت است و باید اعتبارات کافی برای آن‌ها تخصیص داده شود تا تکمیل و آب موجود در استان مهار شود.

 محرابیان افزود: اعتبارات خوبی دربخش تکمیل سد‌های استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در موضوع آب آشامیدنی، گرگان و هم شهر‌های دیگر با تنش آبی مواجه هستند که جدی است و در این سفر پیش بینی شده از محل اعتبارات اضطراری، طرح‌های مورد نیاز را سریع اجرا کنیم.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه در بخش آب آشامیدنی به اعتبارات بیشتری نیاز داریم، گفت: در موضوع فاضلاب‌ها، برخورداری استان از متوسط کشوری پایین‌تر است و اولین گام ما هدایت فاضلاب گرگان است.

محرابیان افزود:: باید بتوانیم در موضوع فاضلاب گرگان مدول ۲و۳ را در برنامه اجرا قرار دهیم و برای مدول۲ در این سفر اعتبار پیش بینی شده است.

وی گفت: بعد از راه اندازی مدول یک و ۲ پسابی که تصفیه می‌شود کیفیت مناسبی دارد و باید به عنوان بازچرخانی در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار