مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان:

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان گفت : سال گذشته به چهار شرکت دانش بنیان ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم و این روند در سال ۱۴۰۱ هم با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

پرداخت ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات به 4 شرکت دانش بنیان در سال گذشته

به گزارش گلستان24، محمد رضایی اظهار کرد: برای تقویت این حمایت ها نیاز به اهرم های مالی توسط بانک ها و بالاخص صندوق نوآوری و شکوفایی در سطح کلان داریم و علاوه بر آن ضریب خط اعتباری تخصیص یافته به بروزرسانی نیاز دارد.

وی بیان کرد: قرارگرفتن صندوق های پژوهش و فناوری در کشور به عنوان عامل تبصره ماده ۱۸ و همچنین استفاده از ظرفیت اعتبارات صندوق توسعه ملی هم می تواند به این بخش کمک بسزایی کند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان گفت: نحوه ارائه تسهیلات به صورت کامل فرآیندی و چابک در بستر اتوماسیون(کنترل و هدایت دستگاهی بطور خودکار) انجام می پذیرد و تا مرحله نهایی متقاضی نیاز به حضور در صندوق ندارد.

وی با بیان این که ظرفیت شرکت های دانش بنیان گلستان نیاز به تقویت دارد تا رشد کنند، افزود: در زمان حاضر ۴۳ شرکت دانش بنیان در استان فعال هستند که از نظر مقیاس بزرگی و تراکنش مالی تعداد کمی از آن ها رشد یافته بوده و نیاز است به بقیه آن ها کمک شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار