سرپرست فرمانداری گرگان :

سرپرست فرمانداری گرگان از تشدید نظارت بر عملکرد خبازی ها در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: خبازانی که مرتکب تخلف از جمله عدم رعایت ساعت پخت نان به ویژه در نوبت عصر برای تأمین نان افطار روزه داران و همچنین کم‌فروشی، کاهش کیفیت نان یا عرضه آرد خارج از شبکه شوند، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و مشمول حداکثر جریمه خواهند شد.

خبازان متخلف جریمه می شوند

به گزارش گلستان 24، حجت یزدویی  اظهار کرد: در راستای بررسی وضعیت چگونگی رعایت ساعت پخت نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان همه روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بازرسی در این حوزه در حال انجام است و با خبازان متخلف بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد قانونی می‌شود.

سرپرست فرمانداری گرگان افزود: خبازانی که مرتکب تخلف از جمله عدم رعایت ساعت پخت نان به ویژه در نوبت عصر برای تأمین نان افطار روزه داران و همچنین کم‌فروشی، کاهش کیفیت نان یا عرضه آرد خارج از شبکه شوند، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و مشمول حداکثر جریمه خواهند شد.

وی بیان کرد: با توجه به ساعت تعیین شده پخت نان در ایام ماه مبارک رمضان، تمامی خبازان موظف هستند تا پایان ساعت اعلام شده به مردم نان ارائه دهند.

یزدویی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه تعطیلی خارج از ساعت درج شده بر روی درب نانوایی‌ها آن را به فرمانداری گرگان اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار