رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از متقاضیان تاسیس شرکت های اختصاصی حمل و نقل سبک بین شهری (وانت بار) خواست که با توجه به تسهیل شرایط تاسیس آنها، جهت بهره مندی از این فرصت در اسرع وقت اقدام کنند.

تسهیل در تاسیس شرکت های حمل و نقل وانت بار

به گزارش گلستان 24، محسن یازرلو اظهار کرد: متقاضیان تاسیس این شرکت ها می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای اداره کل به آدرس golestan.rmto.ir( بخش دستورالعمل ها، قوانین و مقررات ) مراجعه و دریافت کنند.

وی درباره شرایط تاسیس این شرکت ها توضیح داد: متقاضیان درصورتی که دست کم 4 دستگاه وانت بار به نام شرکت یا مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره (یا دست کم 10 درصد سرمایه یا سهام شرکت) را در تمام شهرستان های استان داشته باشند می توانند این شرکت ها را تاسیس کنند.

به گفته یازرلو، همچنین سند مالکیت رسمی یا اجاره نامه رسمی به نام شرکت بعنوان دفتر کار با دست کم 25 متر مربع متراژ و دارای تایید صلاحیت ترافیکی،زیست محیطی و کاربری حمل و نقل یا تجاری کافی است.

وی ادامه داد: برای متقاضیانی که پروانه فعالیت معتبر بازارگاه الکترونیکی حمل کالا را دارند؛ ثبت و ارائه دست کم 620 دستگاه وانت بار جدید و به همین تعداد راننده لازم است.

استان گلستان دارای چهار شرکت حمل و نقل تخصصی سبک بار بین شهری(وانت بار) است که بیش از ۳۵۲۶ دستگاه وانت بار دارای کارت هوشمند در آنها فعالیت می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار