مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان:

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: این نهاد امسال توانست با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی برای ۵۰۰ نفر در مشاغل فنی، خدماتی و خُرد خانگی اشتغال ایجاد کند.

ستاد اجرایی فرمان امام ۲۵۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گلستان پرداخت کرد

به گزارش گلستان 24، محمدمهدی سلمان‌زاده روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان، اظهار کرد: این نهاد با همراهی ۳۰ تسهیلگر در ۳۸۰ روستای استان برای اشتغال، کارآفرینی و تولید ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ستاد اجرای فرمان امام در ۳۲ ماه گذشته با ۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اجتماع محور برای بیش از ۱۶ هزار نفر بستر اشتغال فراهم شده است.

فرماندار کلاله در این نشست بیان کرد: این شهرستان با داشتن قابلیت‌های فراوان در عرصه‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته، بستر لازم را برای ایجاد خوشه‌های کسب و کار با هدف تولید دارد.

فرهاد شیبک افزود: سال گذشته با تلاش دستگاه‌های کار آفرین با هزینه اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال برای هزار و ۴۸۴ نفر در کلاله شغل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نرخ بیکاری ۱۳ درصدی در کلاله می‌طلبد بنیاد برکت به‌عنوان نهادی انقلابی با استفاده از ظرفیت و توان نیروی انسانی خود شهرستان را در ایجاد اشتعال و تولید همراهی کند.

فرماندار کلاله به اتفاق مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان و جمعی از مسوولان محلی از پروژه حوزه عملیه خواهران، حسینیه محله شهید جاوید و مصلی امیرالمومنین(ع) شهرستان بازدید کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار