مدیر کل بنیاد مسکن گلستان:

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: پویش حامیان احداث مسکن محرومین با هدف کمک به محرومین در ساخت و یا تکمیل واحدهای مسکونی شان در گلستان آغاز شد.

اختصاص ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای پویش مسکن محرومان

به گزارش گلستان 24 به نقل از گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان، سید محمد حسینی در حاشیه جلسه شورای مسکن شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: پویش حامیان مسکن محرومین در گلستان اغاز شده و در هفته های اینده با همکاری فرمانداران و بخشداران در شهرستان های گلستان اجرا می شود.

 وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه احداث مسکن محرومین برای اقشار دهک های پایین جامعه که از حداقل حقوق و درامد برخوردار هستند و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده احداث می شود بنابراین امکان اینکه در پرداخت اقساط بانکی خود دچار مشکل شوند وجود دارد.

 مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح از اقشار، صنوف و واحدهای تولیدی زیادی که در استان و شهرستان ها فعالیت دارند کمک گرفته می شود.

 وی ادامه داد: بخشی از اجرای این طرح به این شکل است که صاحبان مشاغل مانند پزشکان، دندانپزشکان و دیگر صنوف اقساط ماهیانه برخی از محرومین که قادر به پرداخت اقساط بانکی طرح مسکن محرومین نبوده را طی چند سالی که خود توافق می کنند پرداخت می نمایند.

 حسینی گفت: حامیان می توانند از بستگان خود که در طرح مسکن محرومین قرار گرفتند حمایت کنند.هر فرد بعنوان حامی می تواند از یک تا چند نفر در این بخش حمایت کند.خیرین بزرگوار هم می توانند نقش بسزایی در اجرای این طرح در راستای تحقق اهداف دولت در تامین مسکن محرومین ایفا کنند.

 وی بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی که در حوزه مصالح و وسایل مورد نیاز مسکن مانند در وپنجره، اهن الات، اجر و غیره هستند می توانند مصالح مورد نیاز یک تا چندین واحد مسکونی را برای تکمیل مسکن محرومین تقبل کنند.

 مدیر کل بنیاد مسکن گلستان ابراز کرد: امید داریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی فرمانداران، خیرین و حامیان این طرح بخوبی اجرا و به عنوان الگو در دیگر استان های کشور اجرا شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار