معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ۴۲ طرح بزرگ صنعتی و معدنی کشور با ۱۵ هزار میلیارد دلار در کشور در حال اجرا است.

۴۲ طرح بزرگ صنعتی معدنی با ۱۵ هزار میلیارد دلار در کشور اجرایی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ، سید محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدا علی‌آباد کتول با اشاره به فعالیت‌های دولت در‌ یک سال گذشته، اظهار داشت: 42 طرح بزرگ صنعتی معدنی در کشور با 15 هزار میلیارد دلار در حال اجرا است و بیش از 2 هزار واحد تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل وجود داشت که با همت همه در حال بازگشت به تولید هستند.

وی افزود: کارهای بزرگی در دولت در حال اجرا است که به‌زودی ثمرات آنها را در نقاط مختلف کشور به خصوص مناطق محروم خواهیم دید و در این مسیر برخورد با مدیران متخلف در دستور کار جدی دولت قرار دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانانش به اغتشاشات اخیر در کشور اشار‌ه کرد‌ و افزود: اغتشاشگران برای تخریب و‌ ناآرامی‌ها آموزش دیده و فتنه‌گران آموزش دیده حتی وحشیانه‌تر از داعش هستند، دیگرمماشات با آنها جایز نیست.

حسسینی افزود: سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل از طریق رسانه‌هایشان به دنبال ناامن کردن کشور هستند، اما این خیالی خام است و این توطئه نیز همچون گذشته  خنثی و سبب رسوایی‌شان می‌شود.

وی با قدردانی از نیروهای نظامی و امنیتی تاکید کرد: اگر دفاع و مقابله رزمندگان و شهدای مدافع حرم و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نبود دشمن سال‌ها در پی تجزیه و ویران کردن کشور بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: ما در جنگ رسانه‌ایی بسیار قوی هستیم و این بصیرت و آگاهی مردم دشمن را ناکام کرده و ما از این مرحله با اتحاد و همدلی مردم آگاه و بصیر ایران عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام /تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار