رئیس کل دادگستری گلستان:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مدیران از تکالیف قانونی خود نسبت به رفع موانع تولید طفره نروند.

مدیران از تکالیف قانونی خود نسبت به رفع موانع تولید طفره نروند

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی حیدرآباد و شهید هزارجریبی گرگان اظهارکرد: بازدیدهای مقامات قضایی از واحدهای تولیدی، تشریفاتی نیست و بلافاصله رفع مشکلات موجود از مدیران متولی پیگیری می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: اگر خواسته‌های طرح شده، قانونی باشد حتماً مرتفع خواهد شد، همان‌گونه که مواردی مانند مشکل چند ساله اسناد شهرک صنعتی پنج پیکر بندرترکمن و پارک علم و فناوری استان با پیگیری دادگستری استان رفع شد.

وی ادامه داد: احیای هشت واحد تولیدی راکد در سال گذشته و صدور بیش از ۳۰ رای علیه بانک‌ها در رابطه با سودهای مازاد از ابتدای امسال از دیگر تلاش‌های دادگستری استان در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی است.

آسیابی گفت: از همه ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان بازدید و مشکلات را شناسایی و دسته بندی کرده‌ایم و یکی از معاونان دادستان مرکز استان را به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، مامور پیگیری برای رفع این مشکلات و گره گشایی از کار تولیدکنندگان کرده‌ایم.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه برخی مدیران به بهانه نگرانی از دستگاه‌های نظارتی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان، تعلل می‌کنند، گفت: دستگاه‌های نظارتی حامی مدیرانی هستند که از تولید حمایت می‌کنند و هیچ عذر و بهانه‌ای از مدیران برای بی توجهی به بخش تولید، پذیرفته نیست.

آسیابی از فعالان تولیدی استان خواست: مدیرانی را که برای رفع موانع تولید، بهانه تراشی می‌کنند به دستگاه قضایی معرفی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار