مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: شرکت گاز استان مبلغ 100 میلیارد تومان از مشترکان خود طلب دارد که بخشی از این طلب به صورت اقساطی شده و برخی هم اخطار گرفته اند .

طلب 100 میلیاردی از مشترکان گلستانی/ 30 درصد طلب شرکت گاز مربوط به مصارف خانگی است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی طالبی عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: 30 درصد از 100 میلیارد تومان طلب اداه گاز مربوط به مشترکان خانگی است.

وی افزود: سالیانه نزدیک به 4 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف می شود و 635هزار مشترک از نعمت گاز در استان بهره مندند.

طالبی افزود: سالیانه نزدیک به 4 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف می شود و این رقم در کشور بالای 26 میلیون متر مکعب است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان بیان کرد: در حال حاضر 928 روستا در گلستان از گاز طبیعی بهره مندند و 21روستا در دست اجرای طرح گاز رسانی هستند.

وی ادامه داد: به بیش از هزار واحد صنعتی و تولیدی گارسانی انجام شده است.

طالبی با بیان اینکه گاز هیچ محیط آموزشی قطع نمی شود، گفت: این شرکت حتی گاز مدارس بخش خصوصی یا همان غیر انتفاعی را نیز قطع نمیکند و چنانچه بدهی داشته باشند با رایزنی و یا پرداخت اقساطی حل میکنند.

وی افزود: چناتچه مشترکان به ازای 1درصد کاهش مصرف داشته باشند به انها 3درصد تخفیف در قبوض داده می شود.

طالبی عنوان کرد: این شرکت در طرحی جدید،  به طور رایگان طرح بهینه سازی و عایق بندی موتورخانه ها را برای کاهش مصرف مشترکان نیز  انجام می دهد.

طالبی با بیان اینکه خیچ جایگاه سی ان جی به این شرکت در استان بدهکار نیست، گفت: هنوز افزایش تعرفه ای برای سال جدید از سوی شرکت ملی گاز  اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت بخش زیادی از اعتبارات عمرانی خود را دریافت کرده است، بیان کرد: درسال1400اعتبارات2 این شرکت دو برابر شد و که به تبع آن امکان فعالیت های عمرانی برای گازرسانی فراهم شده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار