مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در هشت ماهه نخست سال بیش از ۱۱۶ هزار و ۷۵۸ تردد در گلستان ثبت شده که محور گرگان- علی آباد بیشترین تردد را داشته است.

ثبت بیش از ۱۱۶ هزار تردد طی هشت ماهه امسال در جاده های استان

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی اظهارکرد: در هشت ماهه نخست سال بیش از ۱۱۶ هزار و ۷۵۸ تردد در گلستان ثبت شده که محور گرگان- علی آباد بیشترین تردد را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: ۷۱ درصد ترددهای این مدت، بومی و مابقی از استان‌های خراسان رضوی و مازندران با بیشترین فراوانی و تهران، خراسان شمالی و سمنان با کمترین تردد به ثبت رسیدند.

وی با بیان اینکه محورهای واقع در شرق استان از جمله محور گرگان- علی آباد، علی آباد- رامیان از محورهای پرتردد و تأثیرگذار در تصادفات هستند، افزود: تعریض، تکمیل ابنیه فنی، احداث روشنایی و ایمن سازی اقداماتی بوده که برای کاهش تصادفات آنها اجرا شد.

به گفته مصدقی، یکی دیگر از اقدامات تأثیرگذار در افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای، اجرای طرح راهداری ضربتی بوده که رفع موانع سرقتی روشنایی در ۶۰ کیلومتر از راه‌ها به عنوان مهمترین اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: اصلاح شیب شیروانی، شانه سازی، آشکارسازی سرعتکاه ها و نقاط پرتصادف، رنگ آمیزی، منظرآرایی و زیباسازی حاشیه و رفیوژ میانی از فعالیت‌های اجرا شده دیگر برای افزایش ایمنی محورها است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار