مدیرکل راهداری گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تقاطع غیرهمسطح کنارگذر علی آبادکتول با ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام خاکریزی، اجرای آسفالت، تهیه و نصب نرده پل قرار دارد.

تقاطع غیرهمسطح علی آباد کتول ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی در خصوص بازدید از پروژه غیرهمسطح علی آبادکتول،  اظهارکرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح کنارگذر علی آبادکتول در حال حاضر با ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام خاکریزی، اجرای بخشی از آسفالت، تهیه و نصب نرده پل‌ها و نیوجرسی‌های جداکننده قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا آخر بهمن ماه سال جاری بهره برداری و یکی از نقاط پرتصادف و حادثه خیز استان رفع می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر دیواره‌های بتنی، خاکریزی، بخشی از آسفالت، نرده، پل‌ها و ژئوگریدر (لایه‌های خاکریزی) انجام شده و به نوعی بخش‌های عمده سازه‌ای پروژه به اتمام رسیده است.

مصدقی بیان کرد: مجموع عملیات کار شده در پروژه ۲۷ هزارمتر مکعب خاکریزی، حدود دو هزار و ۸۰۰ مترمکعب بتن ریزی و هشت هزار و ۸۰۰ تن حجم آسفالت گرم بوده که تاکنون ۴۰۰ تن کار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: طول کل پروژه هزار و ۷۵ متر با دو رمپ غربی از سمت علی آباد به فاضل آباد و رمپ شرقی از سمت آزادشهر به علی آباد است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح علی آباد کتول در سال جاری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است، افزود: ساخت این پروژه از سال ۹۲ در اختیار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور قرار داشته است که بنا به دلایل اجتماعی و محلی و اعتباری طولانی شد.

مصدقی گفت: واگذاری این پروژه به اداره کل طی تشریفات اداری و نحوه اجرا طی مراحل قانونی مناقصات به پیمانکار منتخب واگذار و با اختصاص اولیه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان یادآورشد: پیش بینی هزینه تمام شده آن با هزینه انجام شده از قبل ۴۵ میلیارد تومان است که از محل منابع ملی تأمین می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار