مدیرکل صمت گلستان خبرداد؛

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : با دستور صریح استاندار گلستان و بمنظور وحدت رویه دستگاههای اجرایی ناظر ، نظارت بر نانوایی های استان گلستان با محوریت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان انجام خواهد شد .

نظارت بر نانوایی های استان گلستان به اداره کل صمت واگذار گردید

به گزارش گلستان 24، درویش علی حسن زاده اظهار کرد : با توجه به این که نان قوت غالب مردم بوده و کیفیت و کمیت آن بر سلامت مردم تاثیرگذار است ، لذا نظارت بر عملکرد خبازان از اهمیت بسیار ویژه ای برای دولت برخوردار است .

وی افزود : از اینرو و با توجه به تجربیات اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان در نظارت بر عملکرد خبازی های استان ، با دستور صریح استاندار گلستان و بمنظور وحدت رویه دستگاههای اجرایی ناظر ، نظارت بر نانوایی های استان گلستان با محوریت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان انجام خواهد شد .

حسن زاده گفت : با توجه به گندم و آرد باکیفیتی که در استان تولید می شود ، از خبازی های استان توقع داریم که نان باکیفیت تحویل مردم استان دهند .

به گفته وی ، متاسفانه در حال حاضر عملکرد خبازی های استان چندان مطلوب نیست و علاوه بر این که نان با کیفیت تحویل مردم استان نمی شود ، صف های نانوایی ها نیز شلوغ می باشد .

حسن زاده اضافه کرد : با تمیداتی که اندیشیده شده و تشکیل دبیرخانه هماهنگی نظارت بر خبازی های استان و با همکاری بازرسین اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان ، اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان ، سازمان جهاد کشاورزی استان ، بازرسی اصناف استان ، مرکز بهداشت استان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان و طی گشت های مشترک ، نظارت بر خبازی های شهرستانهای استان تشدید خواهد شد و با نانوایانی که عملکرد مطلوبی نداشته باشند برخورد خواهد گردید .

وی افزود : برای جلوگیری از صف های طولانی خرید نان هم ، حتما برنامه مدونی را اجرا خواهیم نمود .

لازم به ذکر است طی یک هفته گذشته بیش از 670 مورد بازرسی از خبازی ها در سطح استان انجام شده که منجر به تشکیل 92 فقره پرونده برای خبازی های متخلف شده که جهت صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار