نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس :

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز تولید استان به ویژه تامین برق و آب توجه جدی صورت گیرد.

زیرساخت های تولید در استان گلستان توجه جدی  می خواهد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، غلامرضا منتظری اظهار کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان از هم اکنون زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاری در استان را شناسایی و برای رفع آن راهکارهای لازم را آماده کرده تا در سفر دور دوم دولت سیزدهم به استان ارایه و مصوبه‌هایی در این خصوص دریافت کند.

وی همچنین با تاکید بربه کارگیری تجربه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سایر استان های کشور که سفر دور دوم دولت سیزدهم به آن مناطق انجام شده، گفت: از تجربه اتاق این استان‌ها، برای سرعت بخشیدن به حل چالش‌های ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید کنندگان در منطقه اقدام شود.

منتظری با اشاره به این که کشاورزی اقتصاد اصلی استان گلستان است، یادآور شد: ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی این استان با لحاظ اولویت ها برای ایجاد ارزش افزوده در این بخش یک ضرورت بوده تا بیش از این، زیان به بهره برداران وارد نشود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: امنیت و حمایت از سرمایه گذاران برای تولید در کشور باید بیش از گذشته جدی گرفته تا چالش پیشرو تولید و صنعت حل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار