معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان:

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان گفت: با مشارکت سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن استان گلستان ۷۸۰ مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی گلستان خانه دار می شوند.

 ۷۸۰ مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی گلستان خانه دار می شوند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، خسروی اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه به هر یکی از مددجویان معرفی شده توسط سازمان بهزیستی استان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

 وی افزود: با مشارکت و مساعدت همکاران بهزیستی استان، تا کنون ۴۰۰ مددجوی واجد شرایط شناسایی و به بنیاد بنیاد مسکن استان معرفی شده اند که کار صدور پروانه ساختمانی، تشکیل پرونده، طراحی نقشه های ساختمانی، تامین اعتبار مورد نیاز، معرفی به بانک و آغاز عملیات ساختمانی آنان آغاز شده است.

 وی همچنین از پرداخت کمک بلاعوض تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به مددجویانی که در سنوات قبل از تسهیلات مسکن روستایی بنیاد مسکن استفاده کرده اند اما موفق به تکمیل خانه های خود نشده اند خبر داد

 مهندس خسروی از مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن فرسوده و نیمه تمام خواست جهت بهره مندی از این فرصت استثنایی هر چه سریعتر به بنیاد مسکن شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار