مدیرکل راه و شهرسازی گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: طی ۲ ماه آینده با هماهنگی فرمانداران نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در شهرستان ها افزایش خواهد یافت.

افزایش نظارت بر مشاوران املاک تا دوماه آینده

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهدی ملک صبح امروز در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: ستمرار بازرسی از مشاوران املاک ادامه دارد و در بررسی نحوه فعالیت ۱۰۹ مشاور املاک تخلفاتی مشاهده شد که بر اساس آن این افراد ۱۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: روند کنترل قیمت مسکن توسط دولت سیزدهم تشدید شده و در راستای آن تاکنون سه هزار و ۴۵۱ مشاور املاک در استان شناسایی شدند که از این تعداد، ۱۴۴ مشاور املاک به طور غیرمجاز فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: بررسی پنج طرح تفضیلی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال، سه طرح جامع شهری با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، امکان‌سنجی شهر اینچه برون و اعلام به شورای عالی معماری ایران برای تایید و پیگیری تایید طرح گردشگری آشوراده از دیگر طر ح‌های این اداره کل است.

ملک یادآور شد: درسفر نخست رییس جمهور به استان گلستان این اداره کل چهار مصوبه با ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار داشت که تاکنون هزار و ۳۰ میلیارد ریال آن در اختیار این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ساخت ۱۱ اداره دولتی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال، طرح‌های مطالعه با اعتبار پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، پیگیری شتاب در تعریض جاده آق قلا – بندرترکمن و آق‌قلا- گنبدکاووس، ۲۶۲ مصوبه طرح تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی با سرمایه گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان و ایجاد پنج هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی را از جمله طرح‌های حوزه راه و شهرسازی این استان در دولت سیزدهم برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار