مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۲ شغل پایدار در ۲۷ واحد واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان با مشارکت سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های مرتبط احیا شد و به چرخه تولید بازگشت

۲۰۲ شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان احیا شد

به گزارش گلستان 24، رضا شهمرادی  اظهار کرد: برای بازگشت این تعداد شغل پایدار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: زمینه فعالیت واحدهای احیا شده بیشتر در زمینه رب گوجه فرنگی، انواع ضد عفونی کننده، اسکلت فلزی، نایلون و نایلکس و بازیافت ضایعات است.

وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی یکی دیگر از برنامه‌های مهم این شرکت در حوزه رونق صنایع کوچک در استان بوده که از ابتدای امسال ۲۲ دوره آموزشی برای ۱۷۲ نفر برگزار شده است.

شهمرادی گفت: تا پایان سال جاری هم برگزاری ۵۰ دوره آموزشی برای ۸۰۰ نفر تدارک دیده شده که با همکاری واحدهای فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان از برنامه‌های حمایتی دیگر برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنتی استان را حضور و حمایت مالی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، برگزاری تورهای صنعتی، حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و توسعه خوشه مبلمان «عطاآباد» واقع در شهرستان آق قلا برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار