مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: همچنین برای سفر دوم تصویب ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز ساختمان ۱۳ طبقه اداری و خدماتی گرگان، تصویب ۶۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز انبارهای امدادی، آموزش و خانه‌های هلال، تصویب ۲۰۰ میلیارد ریال برای بخش حمایت‌های درمانی و دارویی جامعه هدف درخواست شده است.

در خواست تصویب ۶۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز انبارهای امدادی در سفر دوم ریاست جمهوری

به گزارش  خبرنگار گلستان 24، قاسم غریب‌آبادی روز سه‌شنبه در نشست خبری ویژه سفر رییس جمهور به گلستان اظهار کرد: این نهاد در سفر اول رییس جمهور مصوبه‌ای نداشت اما برای سفر دوم پنج طرح عمرانی ویژه هلال احمر پیش‌بینی‌ شده است.

وی بیان کرد: یکی از این طرح‌ها، آغاز عملیات اجرایی سه پایگاه امداد و نجات شامل گمیشان، دلند و قره‌چشمه مینودشت و تکمیل چهار پایگاه نیمه تمام دیگر در آق‌قلا، نوکنده، زرین‌گل علی‌آبادکتول و اینچه‌برون است که پس از چند سال وقفه، عملیات اجرایی آن‌ها با مجموع اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از سر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برای سفر دوم تصویب ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز ساختمان ۱۳ طبقه اداری و خدماتی گرگان، تصویب ۶۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز انبارهای امدادی، آموزش و خانه‌های هلال، تصویب ۲۰۰ میلیارد ریال برای بخش حمایت‌های درمانی و دارویی جامعه هدف درخواست شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در بخش لجستیک خودرویی، برای هر یک از ۱۴ شهرستان‌، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو کمک‌دار و یک دستگاه خودرو ست نجات درخواست شده که در نهایت واگذاری چهار دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه خودرو سبک کمک‌دار و سه دستگاه خودرو ست نجات مورد تایید قرار گرفت.

غریب‌آبادی بیان کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی هلال احمر گلستان در ۲ سال اخیر ۱۹ پروژه امدادی، درمانی و اداری با مجموع اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات ساخت و توسعه آن آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار